sobota, 10 marca 2012

O mnie

Witam! Mam na imię Marika i mam 15 lat. Najbardziej lubię kolor niebieski, dlatego tak uwielbiam Saphirę. Moje ulubione zwierzęta to konie, a książka- oczywiście Eragon. Oprócz tego lubię jeszcze pisać (różne historyjki i blogi ;-D), pływać, jeździć na łyżwach, na rowerze itd. Nie najgorzej rysuję. Przede wszystkim konie i smoki.
To nie jest mój pierwszy blog. Jest piąty. Tyle że trzech już nie piszę. A jeden (ten, który piszę regularnie) też jest o Eragonie:
http://eragon-moja-opowiesc.blogspot.com/
Serdecznie zapraszam. Tamten blog zaczęłam pisać kilka miesięcy temu przed wydaniem ,,Dziedzictwa", więc wiele rzeczy, które na nim napisałam nie są zgodne z wersją Ch. Paoliniego.
Na tym blogu będę pisać o dalszych losach Eragona, Saphiry, Aryi, Firnena i innych bohaterów cyklu ,,Dziedzictwo", bo stwierdziłam, że fatalnie się skończyło i Paolini mógłby napisać jeszcze jeden tom o tym, co się wydarzyło potem (po zakończeniu ,,Dziedzictwa. Specjalnie unikam napisania jak się skończyło, bo nie wszyscy je jeszcze przeczytali. Choć czytając tego bloga łatwo się będzie domyślić zakończenia cyklu...)
A więc zapraszam do czytania mojego bloga. Pierwszy rozdział pojawi się już  za tydzień (17.03.12).
Tymczasem zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie (po prawej stronie), która pomoże mi w wyborze imion dla nowych smoków (jeśli jakieś nowe pojawią się w mojej opowieści).
A, i jeszcze jedno. Pisząc wypowiedzi smoków, będę kolorować je na taki kolor, jakiego są jego łuski (np. Saphira ma niebieski), a wszystkie Dialogi zaznaczę kursywą i pogrubieniem. Wypowiedzi ludzi będą czarne, a myśli, które nie zostały nikomu przekazane w ogóle nie będę zaznaczać.
Życzę miłego czytania.

Następny post: ,,Prolog: lot."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz